چرا کلیه بیمار شکست نمی خواهید را پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا کلیه بیمار شکست نمی خواهید را پیوند کلیه

چرا بیمار نارسایی کلیه نمی خواهید را به پیوند کلیه؟ مشخص شده است که پیوند کلیه یکی از بهترین راه برای درمان نارسایی کلیه، می تواند کیفیت زندگی بیمار را بهبود بخشد و طولانی طول عمر خود را، اما برخی از مردم نمی خواهند به آن را، پس از خواندن مطالب زیر به شما روشن تر خواهد شد می دانم این است در مورد دلایل.

چرا بیمار نارسایی کلیه نمی خواهید را به پیوند؟

شما می دانید که همه عملیات موفقیت، بنابراین اگر شما یک کلیه اهدا دریافت، شما نیاز به در بیمارستان بماند برای حدود 3 - 7 روز. 2 ماه - شما نزدیک پیگیری توسط یک دکتر و خون به طور منظم تست برای 1 نیاز دارید.

دوره بهبود در حدود 6 ماه است. اغلب، تیم پیوند خود را از شما خواهد خواست به ماندن نزدیک به بیمارستان برای 3 ماه اول. شما نیاز به طور منظم چک آپ با آزمایش خون و اشعه ایکس برای چندین سال. علاوه بر این، بیمار نیاز به داروهای ضد رد برای بقیه عمر خود، حتی این، این کلیه جدید ممکن است به شکست دوباره می گیرند.

چه باید بیمار را اگر آنها نمی خواهند به پیوند کلیه؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی باید یکی از انتخاب خوبی برای افرادی باشد. این نوع درمان در طب سنتی گیاه چینی بر اساس و با هدف بازگرداندن بیماری کلیوی از علل آن است. برای افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند، آنها می توانند به زندگی عادی با کمک این درمان به عقب. برای افرادی که در مرحله پیشرفته ای از این بیماری هستند، آنها هنوز هم می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند داشته باشد.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، برای تماس با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما هستند.





:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: